افزودن به علاقه مندی دانلود

دانلود Xceed Ultimate Suite 24.1.25154.0957 مجموعه کامپوننت

 Xceed یک مجموعه ضروری از 167 کنترل و کتابخانه انعطاف پذیر، قابل اعتماد و با کارایی بالا برای همه پلتفرم های ویندوز است. کنترل‌های UI برای قسمت‌های جلویی برنامه‌های شما، و کتابخانه‌های مدیریت داده برای قسمت‌های پشتی. اغلب به روز می شود. اجزای نرم افزار Xceed مورد اعتماد بوده و در بانک ها، بیمه ها، ارتش و دولت های بی شماری مورد استفاده قرار گرفته اند. کامپوننت های Xceed در برنامه های کاربردی و همچنین توسط مایکروسافت در ویندوز، ویژوال استودیو، آفیس و موارد دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند.
Xceed تنها مجموعه ای از مؤلفه ها که کنترل های رابط کاربری، از جمله بهترین شبکه های داده صنعت و همچنین کتابخانه های دستکاری داده ها را ارائه می دهد که همه کتابخانه‌های کنترلی گنجانده شده از نظر فنی برتر هستند.
اجزای .NET / WPF / Xamarin / Windows Forms با کد مدیریت شده نوشته شده اند و هر نوع از ابتدا برای چارچوب خاص خود طراحی شده است. اجزای ActiveX/COM با ATL 3.0 نوشته شده اند و از هر دو مدل آپارتمان چند رشته ای STA و MTA پشتیبانی می کنند. برای قسمت‌های جلویی برنامه‌های خود، نه تنها کنترل‌های با بالاترین کیفیت، بلکه مضامین را نیز خواهید یافت، بنابراین می‌توانید کل برنامه WPF خود را طوری استایل دهید که ظاهر و احساس مورد نیاز خود را داشته باشد، مانند Office-style، Windows Metro، Windows 10. ، طراحی متریال یا موارد دیگر. برای بک‌اندهای برنامه‌تان، به کتابخانه‌های آسان برای استفاده، اما فوق‌العاده قدرتمند برای فشرده‌سازی داده‌ها، انتقال فایل، ایجاد و تبدیل اسناد Word و PDF، رمزگذاری، رمزگذاری و همگام‌سازی فایل‌ها مجهز خواهید شد.Xceed شامل

  • 106 کنترل WPF، از جمله بهترین شبکه داده صنعت و 11 موضوع
  • 16 .NET، .NET Standard، NET Core، ActiveX و Xamarin کتابخانه های دستکاری داده و اسناد
  • 45 فرم ویندوز و کنترل VB6

دانلود باکس

Download Center
  • آخرین آپدیت
    8 مهر 1403
  • رمز عبور
    www.uniquedl.com

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!
افزودن به علاقه مندی دانلود